لیوان های کاغذی در کشور های اروپایی از فاکتور خام و فاکتور آماده درست می شوند

آیا می‌دانستید که اگر لوگوی شرکت را به فاکتور خام خود اضافه کنید، سه برابر بیشتر احتمال دارد که پول دریافت کنید؟

این به این دلیل است که یک لوگو شرکت شما را به عنوان یک برند حرفه ای و تثبیت شده معرفی می کند و شما را از سایر فاکتورهایی که مشتریان شما دریافت می کنند متمایز می کند. همچنین به عنوان یک فرصت نام تجاری خوب عمل می کند.

علاوه بر لوگوی خود، مطمئن شوید که از رنگ‌ها، فونت‌ها و قالب‌هایی استفاده می‌کنید که نشان‌دهنده برند شما هستند.

در حالی که هدف اصلی فاکتور آماده شما دریافت پول است، فاکتورها همچنین می توانند به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده شوند که می تواند درآمد شما را افزایش دهد.

فاکتور

وقتی فاکتور فروش اکسل را ارسال می کنید، از گنجاندن مطالب بازاریابی، مانند بروشور یا خبرنامه ایمیل، نترسید. تخفیف برای کار یا محصولات آینده و مشوق های ارجاع به خوبی کار می کند.

درخواست توصیفات یا توصیه ها یا نشان دادن یک گواهی کوتاه در فاکتور تبلیغات خوبی است.

مودب بودن، مانند افزودن عباراتی مانند «لطفاً فاکتور خود را ظرف 21 روز پرداخت کنید» یا «از کسب‌وکارتان متشکرم»، می‌تواند درصد پرداخت فاکتورهای شما را بیش از 5 درصد افزایش دهد!

فرمول محاسبه درصد سود فروش موجود در فاکتور ها صرفا برای راحتتر شدن فرآیند محاسبه ارقام می باشدو

ممکن است این معامله بزرگ به نظر نرسد، اما به طور بالقوه می تواند معادل هزاران دلار در سال در حساب بانکی شما باشد.

به عنوان یک امتیاز اضافی، مودب بودن می تواند تصویر برند شما را نیز بهبود بخشد.

  • منابع:
    1. 25 Invoicing Mistakes to Avoid in Your Small Business
  • تبلیغات: 
    1. کشف انواع مبل در انعطاف بی نظیر که تا به حال ندیده اید!
    2. با مصرف کلوچه می توانید کالری مناسب برای فعالیت های متابولیک روزانه را دریافت کنید
    3. با تکنیک خاص کودک ایرانی تیلیاردر آشنا شوید
    4. این یکی از الهام بخش ترین گلدان سفالی نقاشی شده است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.