برآورد اثرات جمعیت شناختی، هزینه ها و نگرش مصرف کننده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی پارسه بر احتمال انتخاب این ویژگی ها به عنوان مهم در ظروف غذاخوری یکبار مصرف
مطالعه او از دادههای یک نظرسنجی آنلاین استفاده میکند که از طریق Qualtrics روی ۲۱۸ پاسخدهنده تنسی ۱۸ ساله یا بیشتر در اواخر آگوست ۲۰۱۸ انجام شد.
Qualtrics بهطور تصادفی از پنلهای مصرفکننده خود، به استثنای افراد زیر ۱۸ سال و کسانی که ساکن تنسی نیستند، استخدام میکند. حجم نمونه با توجه به بودجه پروژه محدود شد.
با این حال، حاشیه خطا در سطح اطمینان 95 درصد با 218 نمونه از جمعیت تنسی 18 سال یا بیشتر، 6.65 درصد است. این اطلاعات برای اصلاح ابزار نظرسنجی قبل از پیش آزمون نظرسنجی استفاده شد.
نظرسنجی نهایی بر اساس پاسخ های پیش آزمون تجدید نظر شد. هیئت بررسی نهادی در سطح دانشگاه برای انطباق با پروتکلهای تحقیقاتی افراد انسانی مناسب، ابزار و روشهای نظرسنجی را بررسی کرد.
این نظرسنجی شامل چندین بخش، از جمله سوالاتی در مورد اهمیت ویژگیهای ظروف یکبار مصرف، هزینهها، جمعیتشناسی و نگرشها بود.
اسامی متغیرها و تعاریف مورد استفاده در ابزار نظرسنجی را خلاصه می کند. سؤالات نظرسنجی مورد استفاده در این تحلیل در یک سند تکمیلی ارائه شده است.
اطلاعاتی در مورد اهمیتی که مصرف کنندگان برای هشت ویژگی ظروف غذاخوری یکبار مصرف قائل هستند ارائه دهید که ممکن است دوستدار محیط زیست تلقی شوند.
ویژگیهای محصول شامل این است که ظروف غذاخوری حاوی سلولز درختان (بدون درخت)، بدون پلاستیک (بدون پلاستیک)، با سلولز از یک محصول جانبی محصول ساخته شده از سلولز از یک محصول انرژی اختصاصی (Dedicated Crop) است.
، از سلولز تولید شده ارگانیک (Organic Cellulose) ساخته شده است، دارای گواهی ، قابل کمپوست (Compostable) یا قابل بازیافت (قابل بازیافت) است.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.